فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری مادر و دختری کیف قاپ با ۳۶ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 29 December 2021

 

 
به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"بهزاد فکوری" افزود: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در هفته های اخیر در شهرستان خمین، بلافاصله تيم هاي تخصصي از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان بررسي موضوع را آغاز كردند.
وي اظهار داشت: در تحقيقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد كه دو نفر زن در نزدیکی بانک ها و مغازه های شلوغ به قصد کمک به شهروندان به آنها نزدیک و در فرصتی مناسب کیف این افراد را سرقت می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین اضافه كرد: در روند تحقيقات تخصصي پليس، سرانجام سرنخ هايي از یک مادر و دختر بدست آمد و هر دو در عملياتي از سوي ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگير شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۶ فقره کیف قاپی در خمین ادامه داد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ" فکوری" از شهروندان به خصوص زن ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصيه هاي پليس در پيشگيري از كيف قاپي توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، بلافاصله موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار